Afepasa - cel mai mare producător pe bază de sulf în Euoropa
Afepasa - cel mai mare producător pe bază de sulf în Euoropa noutati
23 Februarie 2019

Protectorii vinului

AFEPASA investește, inovează și diversifică pentru a-și consolida poziția de lider mondial în sectorul sulfului, fitosanitar de referință pentru podgorii

Manel Montaño, director general al grupului AFEPASA. 

 

Cu o prezență în 82 de țări și cinci continente, o cotă de piață de 40% în Europa, în sectorul vitivinicol și recunoașterea pe scară largă care produc sulf de calitate superioară, care pot fi găsite pe piața mondială, sofrera istoric Tarragona AFEPASA continuă Orientările unui plan de afaceri care se așteaptă la o creștere susținută de 10-20%, pentru a trece de la 13 milioane la 23 în cinci ani. Pesticidele pentru protejarea culturilor de produs în principal Aspectul său, dar, de asemenea, îngrășăminte și alte aplicații industriale de sulf sunt argumentele unei afaceri de familie istorică fondată în 1893 de Joan Pallares și este în prezent în mâinile a patra generație.

Piatra de temelie a acestui plan de creștere este o investiție de 10 milioane de euro pentru a-și extinde facilitățile în poligonul Constantin. Un pariu pe care, după cum explică directorul general al grupului, Manel Montaño "ar trebui să ne permită să avem o cifră de afaceri anuală de aproximativ 10 milioane de euro, datorită creșterii capacității de producție și a produselor cu cea mai mare valoare adăugată dezvoltare ".

In acest proces de crestere, calitatea produsului va continua sa fie steagul principal al AFEPASA: "Sulful nostru este recunoscut ca fiind cea mai inalta calitate in lume si acest lucru deschide multe usi in multe tari, desi sulful este un produs ieftin și, prin urmare, costul de transport are un mare impact asupra prețului. "

STAR CLIENT. 70% din cifra de afaceri a AFEPASA este în lumea vinului, unde este un furnizor de referință

Cu toate acestea, "calitatea și regularitatea pe care le garantăm clienților noștri ne fac competitivi și că suferința noastră este preferată față de concurenții noștri, chiar și la prețuri mai ridicate, este o chestiune de prestigiu", spune Montaño , care exemplifică cazul Egiptului, "o țară care este producător, dar unde suferința noastră este foarte bine primită tocmai datorită prestigiului pe care îl are".

În ciuda puterii principalului său produs, AFEPASA este conștient de necesitatea de a inova și de a diversifica. În acest sens, angajamentul AFEPASA este clar: "Cu un personal de cincizeci de oameni avem 5 în departamentul de cercetare și dezvoltare, 10%, când acum mai puțin de 3 ani am avut doar unul. Fructe vin: "Noi dezvoltăm soluții de valoare adăugată din sulf sau chiar fără această componentă".

PRESTIGE. Producerea de sulf de cea mai înaltă calitate din lume vă permite să exportați în 82 de țări de pe 5 continente

Facturare AFEPASA distribuie aproximativ 80% pentru agricultură și 20% pentru alte aplicații industriale, cum ar fi anvelope, detergenți și alte procese chimice sau alimentația animalelor, printre altele. Cu toate acestea, 70% este concentrată în sectorul vitivinicol, clientul său star și în care AFEPASA este furnizorul de referință fitosanitar, cu o cotă de piață de 40% în Europa.

INVESTIȚII. O extindere a instalației dvs. vă va permite să produceți mai mult și să promovați produse noi cu o valoare adăugată mai mare

Deci, în afară ca traseul instalației de sulf, sunt în curs de dezvoltare de soluții ca biostimulare, care este un răspuns la dimensiunea ecologică de viță de vie, care nu utilizează sulf. „Este o tehnologie inovatoare care face cultura mai rezistent la agenții externi“, a declarat Montaño, care recunoaște că „agricultura de viță de vie este de 30%, în Catalonia și va fi mai mult, astfel că este o piață cu multe oportunități pe care noi trebuie "oferi soluții".

Profil propriu

Manel Montaño conduce personalul de conducere al AFEPASA, care în ultimii ani a promovat o creștere susținută a companiei, cu creșteri anuale de 10-20%. Jocuri de noroc a fost deschiderea de noi piețe: în șapte ani au trecut de export pentru 10 țări să facă acest lucru în secret 82. Montaño este clar: „Noi știm cum se deschide ușile.“ Lucrarea sa bună în acest proces a câștigat mai multe recunoașteri. În timp ce Financial Times le-a inclus în lista sa de mii de companii din lume cu o evoluție mai bună în ultimii trei ani.